Vi har mange års erfaring i AV-branchen
Vores 50 år i branchen, vores kompetencer og vores evne til at udvikle innovative AV-løsninger er med til at gøre os til en af Danmarks stærkeste AV-leverandører.
Vores team består af projektdesignere, konsulenter, montører, bogholdere samt lager- og marketingsmedarbejdere. Alle er vi dedikerede professionelle medarbejdere, der sætter en ære i at levere AV-løsninger med kvalitet i højsæde. Selv om vi er fordelt på 3 afdelinger gør vores kultur os til et stærkt team, der løfter opgaverne i fællesskab. Vi har et godt sammenhold, er gode til at samarbejde og giver med glæde hinanden en hånd med når behovet opstår. Det er med til at gøre Ricoh | AVC til en rigtig god arbejdsplads og er med til at sikre dig en rigtig god oplevelse.
Humøret er højt, sammenholdet er stærkt, dialogen er god og alle som én sætter vi alt ind på at alle opgaver løses til UG – hver gang!
Resultatet er lækre, funktionelle AV-løsninger og langvarige samarbejder med tilfredse kunder.
Ricoh | AVCs projektafdeling kobles på de større opgaver, hvor der arbejdes på innovative og komplicerede AV-løsninger, der kræver styring fra start til slut. Vores projektteam er opsøgende og nysgerrige efter viden om nye AV-løsninger og produkter i AV-verdenen, ligesom de med stor grundighed gennemtester nye produkter for at kvalitetssikre og efterfølgende sammensætte AV-elementer til en funktionel AV-løsning, der indfrier dine ønsker og behov. Vores projektteam er bl.a. med til at sikre at du får en optimal og fremtidssikret AV-løsning, ligesom de er proaktive og bidrager med ideer og input til forandringer eller tiltag som her og nu eller på sigt kan gavne din AV-løsning.
Ved større bygge- og renoveringsprojekter anbefaler vi at inddrage projektafdelingen fra begyndelsen af projekteringsfasen. Projektfolkenes medvirken er din garanti for at der bliver taget højde for AV-tekniske udfordringer i byggeriet og at AV-løsningerne integreres på bedst mulig måde, således bygningens æstetiske og arkitektoniske udtryk respekteres og bevares.
Ved offentlige udbud anbefaler vi også at I drager nytte af vores projektteams ekspertise så I kan være på forkant med forskellige problematikker vedr. AV-løsninger. Projektfolkene kan rådgive i forhold til bl.a. at opstille fremtidssikrede kriterier og kravsspecifikationer, som bør tænkes ind i projektet helt fra start.
Project Manageren går i dialog med dig om ønsker og forventninger til AV-løsningen og sammen finder I frem til dine reelle behov for derefter at forventningsafstemme i forhold til AV-løsningen og selve processen.
Project Manageren udarbejder et oplæg til den ideelle AV-løsning, som opfylder alle dine krav og ønsker i følge forventningsafstemningen.
Projektafdelingen planlægger monteringsforløb for din AV-løsning og følger løbende op på projektet for at sikre at alle delmål og mål nås i rette tid.
En anden af projektafdelingens opgaver er at kvalitetskontrollere din AV-løsning så alt stemmer overens med dine ønsker og den indgåede aftale.
Vi har et stærkt serviceminded konsulentteam, hvor alle er meget kompetente og proaktive m.h.t ny produktviden og nye AV-løsninger. Teamet har stort fokus på vidensdeling og går all-in på et langvarigt samarbejde – egenskaber som kommer dig til gode.
Vores team ved at en god dialog er et vigtigt værktøj – både i forhold til samarbejdet med dig, men også i forhold til interne og eksterne samarbejdspartnere i din virksomhed. Vores konsulenter er meget lydhøre og står altid klar med gode råd og vejledning. Sammen får I klarlagt dine præcise behov, så du er sikker på at få den optimale AV-løsning og dermed størst muligt udbytte af din investering.
Vores konsulentteam er altid klar til en uforpligtende snak om AV-løsninger, så står du og mangler rådgivning er du altid velkommen til at kontakte os.
Vores konsulent indgår i dialog med dig for at afdække behov og rådgive om valg af den AV-løsning, der vil give netop dig og din organisation det bedste udbytte. I samarbejde finder I frem til dine reelle behov, for derefter at forventningsafstemme ift. selve AV-løsningen og ikke mindst hele processen frem til aflevering af den færdige AV-løsning.
Din personlige konsulent laver et oplæg på den AV-løsning, som opfylder dine krav ifølge forventningsafstemningen og fremsender efterfølgende et tilbud.
Efter accept af tilbuddet inddrager konsulenten hhv. logistik- og service-afdeling for koordinering af levering og montering. En løbende dialog holder konsulenten up-to-date med AV-løsningens status helt frem til afleveringstidspunktet, hvilket er din sikkerhed for at din AV-løsning bliver fulgt helt til dørs – hver gang.
Efter endt overlevering af projektet eller installationen kontakter din personlige konsulent dig igen og følger op på afleveringen af AV-løsningen og din oplevelse af processen. Konsulenten sikrer sig samtidig at du er fortrolig med din AV-løsning og ikke står med nye udfordringer eller løse ender. Efterfølgende vedligeholdes kontakten med Jer, så du og din AV-løsning forbliver i trygge hænder.
Vi er landsdækkende og kan bryste os af at have landets bedste service- og supportteam, der står klar til at montere og supportere din AV-løsning. Vores montører har mange års erfaring med alt – fra de helt små set-ups og op til de helt store forkromede AV-løsninger. Montørerne sætter en ære i deres arbejde og det ses tydeligt på de færdige AV-installationer.
Vi er stolte af vores service- og supportteam og den høje standard de leverer. Vores folk monterer, servicerer og supporterer din AV-løsning, så du er sikret det bedste udbytte af dit AV-udstyr. Service- og supportteamet er yderst serviceminded og er i løbende dialog med din personlige konsulent, så du og din AV-løsning er i sikre hænder hele vejen – også efter købet.
Din personlige konsulent går i dialog med service- og supportteamet og fremlægger din AV-løsning og dine ønsker og forventninger til installationen. Sammen taler de monteringen af din AV-løsning igennem for sikring af bedst mulig håndtering og montering.
Service- og supportteamet kontakter dig for aftale om monteringsdato for AV-løsningen og booker efterfølgende den rette tekniske konsulent til opgaven.
Den tekniske konsulent monterer din AV-løsning ifølge nøje instruktioner, så din AV-løsning matcher den forventningsafstemning, som du og din personlige konsulent har indgået.
Efter endt montering gennemgår den tekniske konsulent systematisk din AV-løsning og tester at alt fungerer efter hensigten hvorefter AV-løsningen overdrages til dig.
Vores Product Manager er din garanti for kvalitetsvarer til en god pris. Han har hånd i hanke med vores leverandører, er proaktiv på udviklingen indenfor AV-produkter og er konstant på jagt efter nye produkter, der gør det muligt for os fortsat at levere landets bedste AV-løsninger.
Vores effektive lager- og logistikteam holder nøje øje med planlægningen af din AV-løsning og sikrer at dine varer når frem til tiden så montering kan foregå ifølge aftale.
Vores Product Manager holder vores konsulenter og montører opdateret på viden om produkternes udvikling og sikrer således at din AV-løsning bliver af højeste kvalitet og at monteringen foregår på absolut bedste vis.
Vores lagerteam samarbejder med vores service-team om planlægningen af din AV-løsning, og sikrer dermed at alle produkter er fremme i tide så alle delmål og mål i den indgåede aftale nås.
Lagerteamet tager hånd om din levering lige fra indkøbsøjeblikket og helt frem til at varerne lander på dit dørtrin – din sikkerhed for at AV-udstyret ankommer i rette tid og på rette sted.
Vores bogholderiafdeling er meget venlige, servicemindede og supereffektive. Skulle du få brug for at kontakte dem vil du opleve en kort responstid og at der ikke er langt fra ord til handling.
Du har direkte kontakt til den der kan hjælpe dig. Det betyder i sidste ende at du kun skal forklare dig én gang og at vi hurtigt kan reagere på henvendelser – og det er jo noget vi alle sætter pris på.
Bogholderiet er i tæt kontakt med såvel din personlige konsulent som lagerteamet og derfor tager det heller ikke lang tid at behandle en henvendelse.
Vi er en landsdækkende virksomhed, men vi er ikke større end at alle kender alle. Bogholderiet kan derfor hurtigt få fat i den rette person, hvis du f.eks. har spørgsmål til en faktura – det sikrer dig en kort responstid.
Kommunikation mellem dig og vores bogholderi vil altid foregå via den samme person – det sikrer dig en høj standard og en personlig håndtering hver gang!
I Marketing skabes og fastholdes den røde tråd i Ricoh | AVC’s markedsføring online såvel som offline.
I marketing sørges der for den eksterne kommunikation.
Udseende på vores cases og hjemmeside styres fra marketing.
Den sidste kvalitetskontrol på det visuelle der bliver sendt ud, ligger i marketing
• Vi går all in på en god dialog og et godt samarbejde.
• Vi lytter og har fokus på din virksomhed og Jeres behov.
• Vi er AV-begejstrede og innovative.
• Vi er udviklings- og kvalitetsorienterede.
• Vi er vedholdende og følger altid opgaven helt til dørs.
• Vi er ansvarsbevidste og følger op på løsningen.
• Vi tilbyder dig Danmarks bedste service & support.
• Vi er landsdækkende.
• Vi har mere end 50-års erfaring inden for AV-branchen.
• Vi skaber langsigtede løsninger.
• Vi ved at tilfredse kunder giver langvarige samarbejder.
Jylland
Finlandsvej 5
8700 Horsens
Sjælland
Hedeager 2
2605 Brøndby
Fyn
Cikorievej 28
5220 Odense SØ
Kontakt os på
info@avc.dk el. +45 8870 7171
----------------------------------
Service & support
T: +45 43 666 000
----------------------------------
CVR-nr.
DK 66 60 97 15
----------------------------------
Salgs- og leveringsbetingelser
Klik her
----------------------------------
AVCs hjemmeside benytter cookies. Fortsætter du herfra samtykker du med AVCs brug af cookies. Dine indstillinger kan altid ændres.
TilladIndstillingerAVC A/S downloader cookies til din enhed så vi kan finde ud af om du har været på vores hjemmeside før, og hvordan vi skal håndtere dit besøg.
Du kan klikke på de forskellige faner for at finde ud af mere. Du kan også skifte dine indstillinger på fanerne. Vær opmærksom på at indstillingerne påvirker den måde hvorpå hjemmesiden fungerer.
Du kan altid ændre indstillingerne senere på den lille hængelås i nederste venstre hjørne.
Nødvendige cookies hjælper med at gøre en hjemmeside brugbar ved at aktivere grundlæggende funktioner, såsom side-navigation og adgang til at sikre områder af hjemmesiden. Hjemmesiden kan ikke fungere optimalt uden disse cookies.
Disse cookies indsamler information som hjælper AVC A/S til at forstå hvordan hjemmesiden benyttes, og hvor effektive vi er til markedsføring m.m. Vi benytter dem også til at opdatere og tilpasse hjemmesiden, så den bliver mere funktionel.
Hvis du ikke vil have at vi sporer dit besøg på hjemmesiden kan du slå det fra i din browser her:
Google Analytics:
AVC A/S benytter forskellige eksterne services som Google Webfonts, Google Maps og eksterne Video tjenester. Nogen af disse tjenester opsamler måske personlig data såsom din IPadresse. Det kan du blokere her, men du nedsætter funktionaliteten væsentligt på vores hjemmeside. Indstilllingerne træder i kraft når du opdaterer hjemmesiden.
Google Webfonts:
Google Maps:
Vimeo & Youtube:
Du kan læse mere om AVCs privatlivspolitik her.
Privatlivspolitik