English version below

 

Mange tak for din ordre. 

Såfremt du accepterer tilbuddet, skal du oprette en ny PO med et totalbeløb på indkøbet. 

 

Når vi modtager ordren, bestiller vi varerne, og så snart vi har fastsat leveringstider på udstyret, kontakter vi dig fra
Novonordisk.planning@ricoh.dk
for at aftale et nærmere installationstidspunkt.

 

 

Sørg venligst for, at have følgende
klar
inden
installationen: 

 

1.
Opret en lokale-konto 

Ansøg venligst om oprettelse af én lokale-konto pr. rum senest 3 uger inden installationen. Der skelnes mellem to fremgangsmåder
afhængigt af, hvilken type lokale, udstyret skal installeres i:
 

 

Nyt lokale:
Opret lokale-kontoen som et Microsoft Teams Room (MTR) via følgende link:
Office365 – Create New Meeting Room. 

 

Eksisterende lokale, der skal have nyt MTR-udstyr:
Ansøg om ændring via følgende link: Office365
– Change Meeting Room
. 

 

2.
Reservér lokalet på installationsdagen 

Sørg for, at lokalet er reserveret på dagen for installationen. Print
 denne seddel ud, og sæt den op på døren til mødelokalet for at
undgå, at teknikerne bliver forstyrret.

 

3.
Sørg for strømstik og netværksstik 

Sørg for, at der både er et aktivt strømstik og netværksstik indenfor rimelig afstand af det nye udstyr. Såfremt dette
ikke er tilfældet, bør det bestilles i god tid (min. 2 uger før installationen) på
NeedHelp
under ’Building, Outdoor and technical maintenance’.
 

 

4.
Sørg for, at lokalet er møbleret 

Udstyret opsættes efter Novo Nordisk standard ud fra bordhøjde. Sørg derfor for, at lokalet er møbleret
inden installationen.
 

 

5.
Specielt ved bestilling af info-skærme 

Har du bestilt en BrightSign info-skærm, skal du sikre dig, at der er en content creator tilknyttet. Hvis der ikke er en
content creator, kan du anmode om tilknytning ved at udfylde denne form:

AppSpace
– Service Request Form
. Hvis du har specifikke ønsker
til navngivning af info-skærmen, kan du skrive disse i kommentarfeltet. 
 

 

6.
Informér om særlige hensyn 

Hvis lokalet er placeret på et site under konstruktion, skal du sørge for at informere installatørerne om eventuelle krav
til arbejdskort eller påklædning samt eventuelle regler for levering af varer og håndtering af affald.
 

 

Alle ovenstående punkter skal være udført
inden
installationsdagen. Hvis installationsaftalen aflyses, pålægges der et gebyr pr. lokale.

Såfremt du har spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at stille
dem ved at svare på denne mail. 

Igen, mange tak for din ordre!
Mvh. Ricoh

 

Thank you
very much for your order

If you accept the offer, please create a new PO with the total amount of the purchase. 

Once we receive the order, we
will proceed to order the equipment. As soon as we have confirmed the delivery dates, we will contact you from
Novonordisk.planning@ricoh.dk
to arrange a specific time for installation.
 

 

 

Please
ensure that you have

prepared
the following
prior
to
the installation:

 

1.
Creation of a room account
 
You must apply for the creation of one room account per room at least 3 weeks before the installation. There are two procedures depending on the type of room where the equipment will be installed:  

Brand new room:
Create the local account as a Microsoft Teams Room (MTR)
via the following link:
Office365
– Create New Meeting Room
.  

 

Existing room getting new MTR equipment:
Apply for a change in the room setup via the following link:
Office365
– Change Meeting Room
 

 

2.
Reserve the room on the installation
day

 
Make sure that the room is reserved on the day of the installation. Print out
this note and put on the
door of the meeting room to ensure no disturbances for the technicians.

3.
Ensure active power outlet and network
port

 
Ensure that there is an active power outlet and network port within reasonable distance of the new equipment. If this is not the case, it should be ordered well in advance (minimum 2 weeks before installation) through
NeedHelp
under ‘Building, Outdoor and technical maintenance’.
 

4.
Ensure that the room is furnished
 
The equipment is set up according to Novo Nordisk standards based on table height. Therefore, ensure that the room is furnished before the installation. 

5.
Specifically when ordering info screens
 
If you have ordered a BrightSign info screen, please ensure that a Content Creator is assigned to your site. If no Content Creator is assigned, you can request assignment through this form: 
AppSpace
– Service Request Form
.
If you have specific requests for naming the info screen, please include those in the comment field.
 

6.
Inform about any special considerations
 
If the room is located at a construction site, kindly let us know if the technicians need a specific work ID or attire, or if there are any particular rules for delivery and waste management. 

All of the above must be completed
before
the installation day. In case of cancellation of the appointment,
a fee will be charged per room.
 

If you have any questions to
the above, please respond to this email.
 

Again, thank you very
much for your order! 
 
Best regards,
Ricoh