1.
Opret en lokale-konto
Ansøg venligst om oprettelse af én lokale-konto pr. rum senest 3 uger inden installationen. Der skelnes mellem to fremgangsmåder
afhængigt af, hvilken type lokale, udstyret skal installeres i:
Nyt lokale:
Opret lokale-kontoen som et Microsoft Teams Room (MTR) via følgende link:
Office365 – Create New Meeting Room.
Eksisterende lokale, der skal have nyt MTR-udstyr:
Ansøg om ændring via følgende link: Office365
– Change Meeting Room.
2.
Reservér lokalet på installationsdagen
Sørg for, at lokalet er reserveret på dagen for installationen. Print
denne seddel ud, og sæt den op på døren til mødelokalet for at
undgå, at teknikerne bliver forstyrret.
3.
Sørg for strømstik og netværksstik
Sørg for, at der både er et aktivt strømstik og netværksstik indenfor rimelig afstand af det nye udstyr. Såfremt dette
ikke er tilfældet, bør det bestilles i god tid (min. 2 uger før installationen) på
NeedHelp
under ’Building, Outdoor and technical maintenance’.
4.
Sørg for, at lokalet er møbleret
Udstyret opsættes efter Novo Nordisk standard ud fra bordhøjde. Sørg derfor for, at lokalet er møbleret
inden installationen.
5.
Specielt ved bestilling af info-skærme
Har du bestilt en BrightSign info-skærm, skal du sikre dig, at der er en content creator tilknyttet. Hvis der ikke er en
content creator, kan du anmode om tilknytning ved at udfylde denne form:
AppSpace
– Service Request Form. Hvis du har specifikke ønsker
til navngivning af info-skærmen, kan du skrive disse i kommentarfeltet.
6.
Informér om særlige hensyn
Hvis lokalet er placeret på et site under konstruktion, skal du sørge for at informere installatørerne om eventuelle krav
til arbejdskort eller påklædning samt eventuelle regler for levering af varer og håndtering af affald.
|