En guide – 5 usete udgifter og hvordan du løser dem
/i Nyheder fra AVC/af Tim Steen JensenFå styr på dine møder og lokaler
Møder er og bliver en nødvendig del af at drive forretning. Men hvor meget tid er det reelt nødvendigt at bruge på at arrangere, planlægge og i sidste ende afholde dem? Udfordringer i forhold til mødebooking påvirker alt lige fra helt små virksomheder til de helt store – og flere mødelokaler giver som oftest også en mere kompleks mødeplanlægning.
Usete udgifter og hvordan du løser dem
Vi har sat fokus på nogle af de største syndere, der fører til usete udgifter i forbindelse med mødeplanlægning og afholdelse deraf. Se hvordan du løser dem i guiden: Få styr på mødelokalet – 5 usete udgifter.
Udfyld nedenstående og send, så får du adgang til både guiden og vores nyhedsmail. Intet er bindende, du kan altid afmelde, hvis du fortryder (og bare rolig vi har styr på GDPR, AVCs privatlivspolitik er blot et klik væk).
Er du allerede skrevet op, men har ikke modtaget guiden? Så kontakt os, så sender vi den til dig.